Home

kitérő Embrió Rész algoritmusok gyerekeknek scratchben pánik A strand szóbeszéd

Scratch kiegészítések - Faragó Csaba
Scratch kiegészítések - Faragó Csaba

Scratch – Wikipédia
Scratch – Wikipédia

Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13.  Problémamegoldás, algoritmizálás
Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13. Problémamegoldás, algoritmizálás

Scratch Labirintus - Faragó Csaba
Scratch Labirintus - Faragó Csaba

Scratch
Scratch

Scratch - Ház - Faragó Csaba
Scratch - Ház - Faragó Csaba

A programozás alapjai
A programozás alapjai

Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13.  Problémamegoldás, algoritmizálás
Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13. Problémamegoldás, algoritmizálás

Scratch: Programkészítés kirakóelemekből - PDF Free Download
Scratch: Programkészítés kirakóelemekből - PDF Free Download

Scratch: Programkészítés kirakóelemekből - PDF Free Download
Scratch: Programkészítés kirakóelemekből - PDF Free Download

Scratch – Wikipédia
Scratch – Wikipédia

TANANYAGKÉSZÍTÉS A SCRATCH PROGRAMOZÁSI KÖRNYEZETHEZ
TANANYAGKÉSZÍTÉS A SCRATCH PROGRAMOZÁSI KÖRNYEZETHEZ

Scratch-től JavaScript-ig
Scratch-től JavaScript-ig

Programozás gyerekeknek - mire figyeljünk, ha gyermekünk programozni  tanulna? - CodeBerry Blog
Programozás gyerekeknek - mire figyeljünk, ha gyermekünk programozni tanulna? - CodeBerry Blog

Scratch: Programkészítés kirakóelemekből - PDF Free Download
Scratch: Programkészítés kirakóelemekből - PDF Free Download

A Scratch és a Python összehasonlítása - Faragó Csaba
A Scratch és a Python összehasonlítása - Faragó Csaba

Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13.  Problémamegoldás, algoritmizálás
Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13. Problémamegoldás, algoritmizálás

Alkalmazott matematika: algoritmusok és programozás
Alkalmazott matematika: algoritmusok és programozás

V. osztály
V. osztály

Scratch - Kattints a macskára! - Faragó Csaba
Scratch - Kattints a macskára! - Faragó Csaba

Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13.  Problémamegoldás, algoritmizálás
Informatika 6. - IV. Problémamegoldás informatikai eszközökkel - 13. Problémamegoldás, algoritmizálás

Kalandos küldetés - Győzd le a programot/Rubik misszió Izgalmas Kalandok |  Napraforgó Könyvkiadó
Kalandos küldetés - Győzd le a programot/Rubik misszió Izgalmas Kalandok | Napraforgó Könyvkiadó

1000 gyerek indult el a grafikus programozás versenyén | Neumann János  Számítógéptudományi Társaság
1000 gyerek indult el a grafikus programozás versenyén | Neumann János Számítógéptudományi Társaság

4. INFORMATIKA
4. INFORMATIKA

Alsósokra hangolva – Médiatudatosságot fejlesztő óratervek 3-4. évfolyamos  diákoknak
Alsósokra hangolva – Médiatudatosságot fejlesztő óratervek 3-4. évfolyamos diákoknak